18 lutego 2015

#1 Wywiad z Natalią Krygowską

Hey ! Postanowiłam wam dzisiaj przedstawić Natalię . Jest ona bardzopopularną blogerką :) Zapraszam do czytania:


1.Opowiedz nam o sobie:
Cóż.. Co mogę o sobie opowiedzieć o sobie. Jestem piętnastoletnią bloggerką, która lubi dążyć do celu. Łapie chwilę i cieszę się każdą chwilą z życia. Moim największym marzeniem jest zostać adwokatem.

2. Jak powstał i co oznacza twój blog?
Mój blog powstał spontanicznie w sumie nigdy nie sądziłam, że założę coś swojego, ale stało się i muszę przyznać, że cieszy się popularnością.

3. Jak określasz swoją prace na blogu?
 Pracę? Ja na blogu nie pracuję, pisanie to moje hobby, jestem stuprocentową humanistką nie potrafię nie gadać, a tym bardziej nie pisać, mam to w naturze.

4.  Jakie jest twoje motto blogowe?
 Nie mam żadnego blogowego motta, wierzę w 
swoje możliwości i umiejętności po prostu.

5. Gdybyś miała wybrać pomiędzy zakończeniem przyjaźni a zakończeniem bloga ,co byś wybrała?
 Moi przyjaciele nigdy nie chcieliby żebym zakończyła czegoś co sprawia mi wielką frajdę. Jednak gdybym musiała wybierać usunęłabym bloga, przyjaźń zawsze stawiam na pierwszym miejscu.

6. O czym jest dokładnie twój blog? 
Przede wszystkim tekst, tutaj znajdziesz moje przemyślenia- światopogląd
. Jeżeli również interesujesz się fotografią możesz też zatrzymać 
oko na dobrej jakości zdjęciach.

7. Co cię inspiruję ?
Wszystko co mnie otacza- sport, przyjaciele, szkoła, rodzina.

8. Jak się uczysz?
 Jak pisałam wyżej jestem stuprocentową humanistką, dlatego przedmioty humanistyczne nie stanowią dla mnie żadnego problemu. Natomiast gorzej jest już z fizyką, chemią, mimo to staram się mieć jak najlepsze stopnie, w końcu w tym roku kończę gimnazjum.

9. To do jakiego liceum idziesz? Czym się kierujesz?
 Idę na profil pro prawniczy, od zawsze ciągło mnie do tego. Czym się kieruję? Kieruję się swoimi marzeniami, gdybym kierowałam się rozumem poszłabym do liceum/studia, które nie sprawiają mi w ogóle radości, tylko dlatego, że mogę więcej zarabiać.

Dziękuje za wspólny wywiad Natalio mam nadzieje że jeszcze kiedyś z tobą go przeprowadzę :)

5 komentarzy:

  1. kojarzę bloga Natalii, bardzo przyjemny wywiad! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam jej bloga, chetnie wpadne :))
    super wywiad!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dziękuję za wywiad, mam nadzieję, że odsłoniłam chociaż w pewnym stopniu moje życie blogowe jak i prywatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo interesująca osoba :) super wywiad :) fajny pomysł dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń