13 lutego 2015

#8 Miasto,bubble tea,czapka,Wkręceni 2,kino !

No hejka;)
Tak wiem dawno nie pisałam, ale proszę nie bijcie :P
Chciałabym opowiedzieć wam to co wczoraj robiłyśmy z dziewczynami. Mianowicie pojechałyśmy do centrum do kina. Tak zaczynając od początku to spotkałyśmy się w autobusie,ponieważ Klaudia mieszka nieco dalej niż ja i Sylwie. Jako iż nasza Sysia  się bardzo wstydziła podejść do kierowcy to ja musiałam iść kupić mi i jej bilety:D Gdy dotarłyśmy na miejsce udałyśmy się kupić, a póżniej genialne my poszłyśmy do Maka i najadłyśmy się przed seansem :D 


Poruszając kwestię filmu to byłyśmy na ,,Wkręceni2". Szczerzę przyznam, że był ekstra. Grała tam między innymi Barbara Kurdej-Szatan. Polecam jeśli nie macie co robić zobaczcie :D Ponad to nie musicie oglądać pierwsze części i tak zrozumiecie ;)


Po zakończonym seansie Sysia chciała iść na bubble tea ale nie wyszło jej to na dobra, ponieważ gdy wyszłyśmy z centrum handlowego uznała, że zgubiła czapkę i zaczęła biegać i jej szukać. Wszystko skończyło się dobrze,bo czapkę miała nasza inna koleżanka(pozdrawiam ja w tym miejscu : pozdro Julcia:*) 


Już na końcu pragnę zachęcić was do komentowania naszych postów:*
Jeśli macie wszelkiego rodzaju pytania piszcie :* e-maila znacie a jeśli nie to piszcie na 
nikolapeterko@gmail.com
Tutaj macie zdj z tego wypadu :*






~Nikusia~

6 komentarzy:

  1. Jaki smakowity pączek *.*
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pączki -PODSTAWA ! :D /klaudia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękujemy serdecznie oliwko :D wpadaj do nas !! :* <3

      Usuń
  4. bardzo pozytywne fotki wiele o was mówią a mianowicie to , że fajne z was dziewczyny mega pozytywne a ja takie lubię :) ps podoba mi się foteczka ze śmietnikiem nasuwa mi się taki jej temat 'porzucona miłość " są w nim róża i chusteczki , różę wyrzuciła dziewczyna a potem otarła łzy, podoba mi się , że fotografujecie to co wam się podoba a nie to co należałoby pokazać i to jest fajne, pozdrowionka i btrzymam kciuki za Wasz blog zapowiada się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu *.* ! Dziękujemy ! Bardzo miło nam to słyszeć aż z radości płakać nam się chce ! Pewnie zauważyła pani od nas komentarz na blogu ? heh ... Po prostu nie mamy co wydusić z siebie brakuje nam takiej zachęty jaką pani w nas wzbudziła! Dziękujemy jeszcze raz i podziwiamy rzeczy które pani własnoręcznie zrobiła ! Są przepiękne a zwłaszcza ta cudowna biała klatka ! :*

      Usuń