21 lutego 2015

Recenzja książki "Deklaracja".

Hej ! Poprosiliśmy naszą koleżankę która bardzo lubi czytać książki o napisanie recenzji książki "Deklaracja" napisanej przez Gemmy Malley . Zapraszam do przeczytania :)



‘’Nazywam się Anna. Nazywam się Anna i nie powinno mnie tutaj być. Nie powinnam istnieć. Ale istnieję. ‘’

Tak zaczyna się pierwsza książka  bestselerowej serii Gemmy Malley- Deklaracja. Moim zdaniem jest to bez wątpienia jeden z największych hitów tej pisarki. Na początek kilka informacji :
1 część Deklaracja
2 część W sieci
3 część Jutro
Książki te moim zdaniem w pewien sposób ilustrują dzisiejsze czasy. Wszystkie próby odmładzania się na siłę, oszukiwania samych siebie i natury, operacji rzekomo „upiększających”  i segregacja ludzi. Ale nie jest to książka przygnębiająca. Opowiada o oddaniu, miłości , nadziei jaką należy wiązać z młodym pokoleniem i przede wszystkim o  chęci zbudowania lepszego świata. A teraz dla was krótkie streszczenie :
Albert Fern odkrywa lek na długowieczność. Na świecie przybywa ludzi a wciąż rodzą się nowe dzieci. W końcu rząd nadaje zakaz płodności. Każde urodzone od tamtego czasu dziecko trafia do ośrodka dla nadmiarów . Jednym z takich dzieci jest Anna. Kiedy dziewczyna myśli, że nie ma już dla niej żadnej nadziei pojawia się Peter. Kim okaże się ten młodzieniec? Co to jest Podziemie? Czy chłopak pomoże Annie zobaczyć rodziców?
Tych wszystkich rzeczy dowiecie się tylko, czytając tę trylogię. Ja popłakałam się niejednokrotnie podczas lektury tych książek. Wzbudzają one wśród czytelników wiele emocji, a każda kolejna książka jest lepsza .Ja gdybym mogła, bez wątpienia przeczytałabym je jeszcze raz. Mogę zapewnić was o jednym: po przeczytaniu tych książek zaczniecie inaczej postrzegać świat. Miłej lektury! 

Podobał się post ? Jeśli tak zapraszam do komentowania :) Nie długo pojawi się następny :) W takiej wersji .

8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o niej, ale wydaje się być ciekawa :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O książce słyszę pierwszy raz, mam nadzieję że kiedyś ją przeczytam. :)
    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie. ;*
    http://way2dreamland-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka zarąbista :) nie bawimy sie w wspólne obserwacje :) jak lubisz obserwuj jak nie to nie ;* pozdrowinka !! <3

      Usuń
  3. brzmi ciekawie, chociaż mam wrażenie, że gdzieś już coś podobnego kiedyś czytałam. ;) ale tytuł zanotowałam, może kiedyś jej poszukam. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka zachęca, tematyka też wydaje się interesująca. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację to jest świetna książka i interesująca :* <3

      Usuń