11 marca 2015

Wish list #1

Hey przepraszamy za długi okres czasu którego nas nie było ! Bardzo przepraszamy jeszcze raz !
Ale wiecie ja (Sysia) miałam dużo sprawdzianów próbnych po 6 klasie i nie miałam jak się wyrobić . Tak samo Kala i Nix.
Przychodzę dzisiaj do was z rzeczami które chciałambym najbardziej w świecie dostać . Niektóre się spełnią a niektóre może ... Mam nadzieję ... :)
Piszcie w komentarzach jakie rzeczy wam by się marzyły.

1. Pierwszą rzeczą jaką bym chciała dostać są książki ,ponieważ od dłuższego czasu uwielbiam czytać książki miłosne i dramaty (piszcie w komentarzach jakie polecacie)
*Książka pt. "W śnieżną noc"
* 3części książek od Blue Jeans
* oraz ksiązka pt." Ostatnia piosenka"


2.I rzecz bardzo droga któa mi się marzy i marzy i się wkońcu wymarzy :) Jest nią ipad mini 2 z pamiecią 32gb . Namawiała tatę i się trochę zgodził ... ^^
*Coś co pewnie wam sie wydaje dziwne, ale mi sie marzy ponieważ zastanawiamy się z tatą nad kupnem łóżka nowego dla mnie  ^^


*Nowy wygląd pokoju ...
Chciałabym  ładny wygląd pokoju w sensie taki młodzieżowy

*Piórnik Cocoon ...
Super piórnik ! Super super super!
Chciałabym go dostać oczywiście do  gimnazjum ponieważ mam mój
stary piórnik już 3 lat i jest brzydki.
(Jeżeli go macie to piszcie w komentarzach czy się opłaca^^ )


* Buty new balance!
Cudowne są ale nie muszę ich mieć ^^


Taki kolorek albo inny :)

Jeżeli się podoba to mile widziane są wasze komentarze i obserwacje !



































































2 komentarze: