2 kwietnia 2015

#1 Seria : To nie książka

Hejo ! Przepraszamy że nas tak długo nie było ,ale znowu miałyśmy dużooo nauki  . Ja (Sysia) niestety miałam sprawdzian po 6 klasie wczoraj i musiałam do niego powtarzać no ale jak to ja nie chciało mi się tego robić bo stwierdziłam ze to jest bez sensu ! Nie daje mi to nic ! No ale i tak nauka jest i jeszcze będzie ale luźniejsza oczywiście !
Już od dzisiaj będą się pojawiać posty które będą częściej ! No ale dzisiaj postanowiłam zrobić serie z To nie książką ! Niestety ja ją tylko mam :( I pokaże jak zrobiłam ! :* Mam nadzieje że się spodoba.
Każdy pewnie z was wie co to jest za książka .


















 Jak wam się podoba to obserwujcie i komentujcie ! Zapraszam juz jutro ! Albo i dzisiaj !

9 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :D Będę wpadała częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to zrobiłaś *-*
    Ja mam zniszcz ten dziennik i wyglada serio kiepsko :3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że masz ten test już za sobą ;))
    Super pomysly! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo sie ciesze ale wogóle stresu nie miałam

      Usuń
  4. hahahahah jak coś to z tą książeczką stitch'a to ja pomogłam i wymyśliłam :* /klaudia

    OdpowiedzUsuń