6 kwietnia 2015

II.Ulubieńcy miesiąca : Marzec

Hej! Tutaj ja (Sysia) i Kala .Łączymy siły przez skejpa , tak jak codziennie i wielkim serduchem piszemy dla was ulubieńców miesiąca. No niestety troszeczkę się zapuściłyśmy ,ale postaramy się to nadrobić ,bo wiemy ,że mamy wspaniałych obserwatorów ,którzy na pewno się na nas nie obrażą.
Piszcie w komentarzach czy podobał się wam post o Porze na Przygodę ^^ (post zrobiony przez Nikole)

EOS! Jest to naprawdę jedna z lepszych pomadek ( balsamów do ust) . Serdecznie ją polecamy! Myślimy ,że się nimi w jakiś sposób zainteresujecie ,bo faktycznie warto . Jednakże wiemy ,że ich cena jest powalająca no ale są nawet godne ich ceny :)



IKEA ! Ogólnie to ja i Nikola nie kupujemy w tym sklepie ,ale Klaudii możecie zaufać bo  jest to naprawdę dobry sklep . Niedrogie rzeczy i godne swoich cen.
 
KINDER  !  Myślimy że tu się za bardzo rozpisywać nie musimy i chyba każdy wie o co nam chodzi (smak dzieciństwa ,gdy je jemy to zawsze się nam przypominają stare dobre czasy )



LILI I STITCH ! Bajka na której ja i Klaudia się wychowałyśmy !Dzięki niej nauczyłyśmy się wielu rzeczy ,a miedzy innymi radzić sobie samemu w gronie przyjaciół i nie przejmować się innymi.Jej fabułom jest to ,że samotna dziewczynka Lilo marzy poznać prawdziwego przyjaciela.Spotyka małego stworka ,który nazywa się stitch. Razem z sobą przeżywają wiele przygód ,a w każdym odcinku  spotykają jakiegoś stworka i pomagają mu trafić do odpowiedniego domu.Pod każdym odcinkiem kryje się jakaś lekcja życia.



STARBUCKS




PIOSENKI MIESIĄCA




Ostatnio bardzo polubiłyśmy piosenkarkę MELANIE MARTINEZ. Przez kilka dni dużo się jej nasłuchałyśmy więc, wrzucamy jej 2 piosenki. Ja preferuję tą pierwszą ,a Sysia drugą :) Cóż przeciwieństwa się przeciągają hahahah :D
DZIĘKUJEMY ZA 30 OBSERWATORÓW ,POLECAJCIE NAS SWOIM ZNAJOMYM I W OGÓLE WOW ! Wiem jak to jest gdy czyta się bloga bo sama jestem człowiekiem :D I gdy widzę jakieś podziękowania nie wiem dlaczego to nie biorę ich do serca. Nie reaguję na dziękuję lub jesteście wspaniali bo uważam ,że świetni fani nie zasługują na jedno slowo. Ja tak powiem od serca ,że jest niesamowitym to co robicie. Kliknięcie tylko "obserwuj" a tyle radości.Nie będę mówiła dzięki lub super ,czy coś.Powiem ,że ty (tak do ciebie mówię) masz w sobie niesamowity potencjał i lub dalej co robisz.Nie zam cię a ty mnie ale uwierz ,że gdzieś daleko mogłabym się z tobą przyjaźnić a dowodem na to jest to ,że czytasz tego bloga bo masz podobny styl jak ja  . Jak dla mnie to na tyle i oby was było jak najwięcej :') /klaudia
komentujcie czy wam się podoba :*























4 komentarze: