7 lutego 2015

Diy- okładka zeszytu ...

#3
Hey przyszłam dzisiaj do Was z pierwszym 'Diy' w tym sezonie a jest nim zeszyt przemieniony w nadzwyczajny piękny nowy rok. Czemu tak to ujęłam ? Ponieważ zeszyt zrobiłam na cały nowy rok będę w nim pisać nowe pomysły ale również 1000 innych rzeczy !
Na żywo jest on prze cudowny . Myślałam że mi nie wyjdzie ale grubo się myliłam .

*CO NAM BĘDZIE POTRZEBNE:
-bibuła (lub biała kartka)
-blok rysunkowy (lub kolorowy)
-nożyczki
-klej ( ja użyłam biurowego i magicka)
-igły i nici (czarnej)
-czarny materiał


1.  Nasz zeszyt obklejamy lekko białą bibułą ...
Możecie wybrać inną rzecz.

2.Następnie  z czarnego materiału robimy kokardę
i naklejamy ją na nasz zeszyt.

3. Wycinamy dwa kółka jedną większe i jedno mniejsze .
Przyklejamy je do siebie i piszemy np. 2015

4.Kolejną rzeczą jest napis.
Ja wybrałam taki (sama go zrobiłam wzorując się wczorajszym postem)

5.Po skończeniu zeszyt prezentuje się tak:



 Podobają się Wam takie posty ? 
Piszcie w komentarzach ! 

2 komentarze:

  1. Rewelacyjny diy! Pozdrawiam i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga:) :*

    Blog Mel ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że się spodobało ;) Zaraz wbije ♥♥♥

      Usuń