14 lutego 2015

I. Ulubieńcy miesiąca : Styczeń

♥Cześć wszystkim! Jako że dzisiaj są Walentynki to specjalnie dla was mamy kolejną dawkę rozrywki . Pewnie widzieliście na wielu blogach takie coś więc my też spróbujemy to zrobić .Mamy nadzieje że się spodoba ♥

♥Pierwszą rzeczą jaką wybrałyśmy są pomadki do ust z firmy FM GROUP . Bardzo lekkie i przyjemne . Dla każdej z dziewczyn . Starcza na długo .


 ♥Coś co naprawdę podbiło i zadowoliło naszą dusze ,czyli Zniszcz ten dziennik . Bardzo kreatywnie i mile spędzony czas :) Dodam również do tego To nie książkę . Keri Smith która to wymyśliła jest po prostu wielka ! Zniszcz ten dziennik dostałam na wigilijki klasowe od koleżanki, Klaudia kupiła go w biedronce ^^
a Niki dostała  pod choinkę *.*

♥Następnym ulubieńcem miesiąca są Naleśniki ^^ .Czemu? Bo są dobre i w końcu nauczyłam się ich robić.
 

♥Sam i Cat =program telewizyjny . Wybrałyśmy je ponieważ są śmieszne i pełne życia . Opiekują się dziećmi ^^ (bardziej Cat) Ale jeżeli tego nie widzieliście to musicie obejrzeć !

♥ Bubble tea- super dobra zimna herbata która pozwoli Ci ożywić swój umysł . Nie wiesz gdzie kupić ? Sprawdź :
 
crazy bubble tea truskawka crazy bubble tea liczi-cytrynacrazy bubble tea marakuja-ananascrazy bubble tea jagoda

 ♥Piosenki miesiąca takie które przypominają ci wydarzenia z całych 4 tygodni ! 

Mark Ronson-Uptown Funk

Clean Bandit-Rather me

Mr.Probz -Waves

To tyle na na ten post :) Kolejny to już będzie niespodzianka ,czekajcie czekajcie ! Dodam gdy to mi przyjdzie .Narazie czekam ! A jak tam wasze walentynkowe prezenty ? Spodobały się ?























 
 

10 komentarzy:

  1. też strasznie długo nie potrafiłam zrobić naleśników, ale ostatnio się nauczyłam i nawet wczoraj na obiad zrobiłam z nutellą i bananami.;) a bubble tea jeszcze nie piłam, ale koniecznie muszę jej kiedyś spróbować. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh no widzisz takie szczęście :) Przydaje się w przyszłości ,Z pewnością wpadniemy zapraszamy do nas częściej :)

      Usuń
  2. Błyszczyk kliknęłam i przyznam że troche drogi :) ale czytając recenzje chyba warto :)
    Poza tym w ulubieńcach moich piosenek również znajduje się Uptown funk :*
    Super notka , kocham takie czytać :*
    pomożesz mi klikając klik klik slodkieslodkieczary.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest prawda z tym błyszczykiem :) Lecz my go kupiłyśmy z mamą po 5zł ponieważ moja mama tam zamawia cały czas i mamy wielką zniżkę :) Jeżeli te notki się podobają to się bardo cieszę ! I już wchodzimy razem z dziewczynami na bloga :) Wbijaj częściej

      Usuń
  3. Tez mam ''znisz ten dziennik '' i jestem przeszczesliw
    To najlepsza ksiazka do nie czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak potwierdzam ! Śmieszny i super spędzony czas !

      Usuń
  4. Sama posiadam Zniszcz ten dziennik i po pewnym czasie kreatywnej "destrukcji" stwierdzam,że naprawdę warto w niego zainwestować.
    kasialifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię naleśniki ;) Te książki są chyba fajne ;]
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha !!! Witam w klubie naleśnikowym :) Cieszymy się o dołączenie do niego ! hihi...

    OdpowiedzUsuń