16 lutego 2015

Unboxing & Codzienne życie

Bardzo cieszę się że już 4 obserwatorów posiadamy na blogu ! I coraz częściej pojawiają się wasze pozytywne komentarze ! Ale to nie o to mi w dzisiejszym poście chodzi . Mi ferie się skończyły ale niestety mam je o tydzień przedłużone . Powiększone węzły chłonne . Przez ten tydzień prawdopodobnie będę wstawiała posty ,lecz Nix&Kala niestety nie ponieważ mają bardzo dużo nauki . Ale zapewniam was jeżeli znajdą czas to napewno napiszą dla was specjalnie post .

Codzienne życie ...
W przypadku szkoły wygląda to tak że od 8:00-14:30 albo i dłużej siedzimy w szkole . I później tylko zjeść obiad i odrabiać lekcje . Chwila pogawędki z naszymi kochanymi rodzicami i trzeba iść na zajęcia dodatkowe . Nie będę Wam pisać jakie ponieważ ten post pojawi się prawdopodobnie jutro . Po przyjściu z zajęć znowu zjeść i pouczyć się na następny dzień . I spać . I to samo przez następne 5 dni .

Wolne = więcej czasu dla siebie i dla innych. Jak to można zrozumieć ? Cały dzień w domu ,pod kołdrą w łóżku, przy komputerze , rysowania i wiele innych . Ja praktycznie te dni spędzam pisząc dla was posty,pijąc ciepłą herbatkę ,rysując ,czytając ,robiąc Zniszcz ten dziennik .  Staram się aby ten czas był przeze mnie spędzony jak najlepiej .

Wczoraj pożyczyłam od kolegi TheSims 3 a od koleżanki dodatek od nich :) Jeżeli chcecie recenzje TheSims 3 i dodatku piszcie w komentarzach :)

Unboxing...
Wczoraj mój kuzyn Krzysiek /którego bardzo pozdrawiam/ przywiózł mi rzecz którą chce od kiedy się pojawiła . Którą on również posiada ! A jest nią .... TO NIE KSIĄŻKA ! Na 1000% będę dodawać jak ja robię zadania z TNK :)

Prosimy o dodawanie w komentarzach pytań do jutrzejszego Q&A :") Z góry dziękuję !

Podobają się Wam nasze posty ? A może mamy coś zmienić ? Możecie w komentarzach również pisać do może się znaleźć na naszym blogu ! ?





6 komentarzy:

  1. Mam ''znisz ten dziennik'' ale ''to nie ksiazka'' jeszcze nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Co lubicie jeść ?
    2.Jakiej muzyki słuchacie ?
    3.Do jakiej szkoły chodzicie ?
    4.Jaki macie kolor oczu ?
    5.Jaki macie kolor włosów ?
    6.Jak często chodzicie na zakupy ?
    7.Czy macie jakieś zwierzęta ?
    8.Jakie uprawiacie sporty ?
    9.Jakie kolory lubicie ?
    10.Jakie filmy oglądacie ?

    Możecie zrobić post jak zrobić (ciekawy) kalędarz xD

    OdpowiedzUsuń